Noul magazin online Orange e ca o sita: plin de bug-uri… deocamdata

De vreo saptamana testez ne-oficial noul magazin online de la Orange in cautare de bug-uri mai mult sau mai putin importante.

Daca unele bug-uri sunt haioase sau hilare, altele sunt foarte grave si ti se face parul maciuca numai gandindu-te care ar putea fi folosite de persoane rau intentionate impotriva oricarui client Orange.

Primul bug major l-am semnalat aici si am scris despre blog pe el aici, era vorba despre comanda unui abonament de date Internet Start Plus absolut gratuit (desi au trecut mai bine de 5 zile cat zic ca e necesar pentru a contacta si onora comanda nici acum nu m-a sunat nimeni sa-mi spune ca e o greseala la mijloc).

Apoi a venit vremea sa descopar ca produsele dispar subit din cos, abonamantele de date ce erau obligatoriu pe 24 de luni putea fi ulterior modificat la 12 luni si dupa aceasta miscare notebook-ul pe care l-ai ales initial cu acel abonament de date nu mai era disponibil in oferta. Am detaliat totul aici.

Apoi m-am trezit ca nu mai pot sterge produsele din cos… pur si simplu cosul de cumparaturi nu se lasa golit… voia neaparat sa fie cumparat ceea ce era in el… sau desi sunt logat ma trezeste ca imi cere sa ma autentific… si nu inteleg de ce atunci cand achizitionez un telefon cu abonament n-am voie sa-mi cumpar si un…breloc pentru chei (imaginati-va orice alt produs promotional). De asemenea te trezesti ca vrei sa adaugi ceva in cos si te trezesti cu o pagina pe jumatatea alba (ramane afisat toar headerul si meniul din stanga).

Mai puneti la socoteala ca optiunea Inapoi la Magazin goleste uneori cosul de cumparaturi fara nici un motiv… ca de fiecare data cand vrei sa finalizezi o comanda ti se cere sa completezi un formular kilometri desi datele tale sunt stocate in cont (eu am completat de 2 ori si a 3-a oara am renuntat la idee)… si distractia e garantata…

La un moment dat puteai adauga in cos la cantitate valori negative si in aceasta situatie Orange era bun de plata (trebuie sa-ti livreze si produsul si contravaloarea sa). Vedeti aici despre ce-i vorba.

O alta chestie care nu-mi place e faptul ca atunci cand incerci sa comanzi mai mult de o bucata iti pune in cos acelasi produs cate unul pe linie. Dovada e aici.

Un alt bug interesant este acela pe care eu l-am intitulat 1 platesti, 2 primesti la care cel putin teoretic poti comanda 2 abonamente de internet platind doar unul.

Astazi insa am descoperit un BUG care pune capac la toate: fara sa am macar intentia de a ma autentifica in contul meu m-am trezit pur si simplu in contul altui client Orange si de aici se putea face cam tot ce-ti doreste sufletelul tau. Am facut capturile de rigoare, comenzi in numele sau si am raportat problema celor de la Orange. Astept sa vad daca acest BUG este facut public si revin cu detalii in cursul acestei zile (daca ei nu vor face public BUG-ul nu voi forta nota pentru ca totusi la mijloc e vorba de datele unei persoane).

Va tin la curent !!!

P.S. 9:55 se pare ca au ales sa faca public doar inceputul sfarsitului si anume faptul ca am fost autentificat in contul altui client Orange impotriva vointei mele si fara ca eu sa fac ceva in acest sens. Asadar vedeti, autentificare fara autentificare… (poate dupa ce se consulta toata echipa fac public si restul BUG-ului, eu sper sa NU)

2 comentarii la „Noul magazin online Orange e ca o sita: plin de bug-uri… deocamdata”

  1. Eu nici nu am mai intrat pe Orange Shop. Am intrat o singura data sa vad ofertele si navigarea mi se pare extrem de greoaie. EXTREM. Informatia de care ai nevoie trebuie sa o cauti ca la v-ati ascunselea. Ori, eu nu prea am rabdarea necesara si am trecut la alt shop online.

    • Intre timp s-au mai pus la punct, au rezolvat multe bug-uri, au avut si cred ca mai au unele promotii si oferte demne de luat in seama…

Comentariile sunt închise.