Sunt un mare consumator de cafea si periodic trebuie sa-mi fac provizii ca sa nu-mi lipseasca licoarea magica a diminetii.
Din cand in cand producatorii de cafea vin cu promotii de genul 10% – 20% gratis si e firesc sa ma bucur pentru faptul ca primesc mai mult de aceeasi bani. Dar ce te faci atunci cand teoria este buna dar practica ne omoara?
Concret, acum vreo jumatate de an era o promotie la cafea de genul celei de mai sus. Dar la raft gaseai atat pachetul normal de cafea cat si cel cu X% gratis, ambele avand acelasi pret.
Personal mi s-a parut un lucru incompatibil din punct de vedere al marketingului: acelasi pret pentru cantitati diferite din acelasi produs. Le-am atras atentia ca-si bat singuri cuie in talpa, clientul preferand sa cumpere ce-i in promotie si sa lase pe raft celalalt produs. Au ridicat din umeri spunand ca asa le-au primit de la distribuitor. Ce puteam sa mai zic? Eu as fi lasat in depozit pachetele de cafea identice pana se epuzia stocul aflat in promotie.
Astazi povestea s-a repetat intr-un mod oarecum asemanator: pachet normal (500 g) de cafea 20 lei, pachet de cafea cu 20% gratis (600 g) 24 lei. Mi se pare mie sau la mijloc nu e nici o reducere si 100 grame de cafea costa 4 lei?
Mai pot zice ceva? N-am mai zis nimic fiindca stiu ca este tot vina distribuitorului…
dar ce zici de reducerile aplicate unor produse care nici macar nu exista in stocul magazinelor online? (produse care nici macar nu au aparut…)