Huawei P10, review scurt și la obiect

Huawei P10 Review

Printr-un concurs de împrejurări am devenit (ne)fericit posesor de Huawei P10!

Fericit pentru că mi-am schimbat smartphone-ul și cel puțin la nivel teoretic voi fi liniștit următorii 2 ani în această privință, nefericit pentru că Huawei P10 este momentan un surogat la iPhone deoarece trebuie să mărturisesc că visez la mărul mușcat ca un puști abia înțărcat de maică-sa care visează la catrință.

Așa că am îmbinat utilul cu plăcutul și am făcut un compromis lucid între ceea ce vreau și ceea ce am nevoie cu adevărat în activitățile de zi cu zi. Astfel am ajuns să cumpăr noul Huawei P10 de la Orange prin programul de fidelizare Thank You cu prelungire contractului pe 24 de luni la un preț destul de bun. Este vorba despre modelul Huawei P10 VTR-L29 cu 4GB RAM și 64GB spațiu de stocare.

Citește mai mult

Perceptii

Cu cât oferi mai mult cu atât primești mai puțin și cu cât oferi mai puțin cu atât primești mai mult. Am trăit această experiență pe propria-mi piele și nu știu cum e mai bine să te comporți în viața de zi cu zi? Se pare că atunci când ai și dai oamenii te percep … Citește mai mult

Content is King

De când am început să mă învârt prin online am tot auzit expresia: Content is King!

Au trecut mulți ani de când am auzit-o pentru prima oară, a fost acoperită de praf și ignorată o vreme dar iată că astăzi tot mai multe voci o susțin ba în șoapta, ba în gura mare prin piețe.

Apa trece pietrele rămân este concluzia care se impune de la sine. Avem conținut, e 100% autentic de la idee până la transpunerea în scris dar oare este suficient?

Citește mai mult

Poveste cu tâlc (pentru cine are minte să o priceapă)

Un olar avea o fântână cu apa rece și cristalină situată chiar la drumul mare… și pentru ca orice călător să se poată răcori când trece pe lângă fântâna sa a pus pe ghizdeile fântânii o ulcică de lut ars.

Treceau oamenii pe lângă fântână, se răcoreau bând apă rece cu ulcica și plecau cu ea în traistă…

Stăpânul fântânii vedea ce se întâmplă dar nu mustra pe nici unul din cei care plecau luând cu dânșii ulcica, ci de fiecare dată când se întâmplă acest lucru punea altă ulcică în loc pentru ca nimeni care trecea pe lângă fântâna sa să nu sufere de sete.

Citește mai mult

Bicicliști

99.99% din bicicliștii pe care i-am întâlnit sunt idioți: dacă vor să fie respectați în trafic să se poarte ca participanții la trafic nu ca pietonii. Bicicliștii nu sunt pietoni și trebuie să respecte aceleași reguli de circulație pe care le respect eu la volan: să respecte culoarea roșie a semaforului nu să dea ca … Citește mai mult

Pupincuristii

Urăsc pupincuriștii – specimene bipede aplecate de mijloc care ridică în slăvi gustul căcatului tău fără ca măcar să-l fi gustat vreodată în viața lor. Aceasta atât timp cât au ceva de câștigat de pe urma ta căci după aceea descoperă ceea ce știe toată lumea care are coloană vertebrală: căcatul tău e nașpa la … Citește mai mult

Ceata

Câteodată mă simt în ceață, la figurat vorbind, dar acest lucru nu mă deranjează atât de mult cât mă deranjează ceața ca fenomen meteorologic.

Am fost de mic familiarizat cu fenomenul care se întâmpla de obicei toamna și primăvara în zona lacurilor de baraj natural sau artificial, ba chiar și pe văile apelor lin curgătoare. Mi se părea ceva firesc și fascinant totodată să privesc de departe ceața…

Apoi, când am crescut suficient de mare ca să iau munții la picior, ceața nu mai era ceva plăcut când te surprindea pe drumuri de munte și se întampla sa nu-ți vezi nici măcar nasul. Era o senzație stranie care te învăluia asemenea ceții… era teamă, nesiguranță și alte sentimente amestecate puțin câte puțin…

Citește mai mult

Teama de publicitate

Am impresia că ne este teamă de publicitatea afișată pe bloguri sub forma unor bannere chiar și atunci când acestea nu sunt invazive și nu ne agresează retina.

Am experimentat ani la rând diverse dimensiuni și diverse poziționări ale bannerelor afișate în cadrul site-urilor pe care le moșesc și rata de click este dezamăgitor de mică. La 500.000 de afișări lunare prind maxim 500 de click-uri iar rata de conversie prin intermediul bannerelor tinde practic spre zero.

Multă vreme n-am știut ce să cred despre acest aspect mai ales ca mulți oameni mi-au spus că nu mă adresez unui public țintă potrivit cu bannerele afișate dar am avut câteva ocazii să testez pe propria-mi piele că și atunci când m-am adresat unui public targetat 100% pe subiectul bannerului rezultatele sunt absolut dezamăgitoare.

Citește mai mult

Ce castigi daca ai blog?

Când am început să scriu pe acest blog am plecat de la ideea unui spațiu personal de exprimare și nu m-am gândit nici o clipă la câștiguri financiare sau materiale.

Însâ astfel de câștiguri nu m-au ocolit și de-a lungul timpului am câștigat bani din adsense sau marketing afiliat și produse/vouchere la diverse concursuri la care am participat. N-au fost multe astfel de câștiguri ci suficient cât să reflecte gradul meu de implicare în astfel de activități.

Citește mai mult