Fara publicitate prin bannere

Dupa lupte seculare ce-au durat… nici nu mai stiu cat ca nu le-am tinut socoteala, am ajuns la aceeasi concluzie la care au ajuns si altii inaintea mea: bannerele nu mai sunt ceea ce-au fost o data pentru publicitatea online. Interactiunea vizitatorilor/cititorilor blogului cu bannerele este atat de mica incat nu se justifica prezenta lor … Citește mai mult

Cat de magari pot fi unii de dragul banilor ?

Sunt de acord cu ideea ca reclama este sufletul comertului

Dar aceasta pana la un anumit punct, caci atunci cand deja treci un anumit prag devii deja… agresiv si trag concluzia ca esti disperat sa nu dai faliment, fie ca produsul tau e atat de prost incat nu ti-l cumpara nici macar angajatii proprii care contribuie la realizarea acelui produs.

Sunt si de acord cu faptul ca publicitatea zilelor noastre nu mai poate fi una pasiva ci interactiva, insa cand consumatorului nu-i oferi posibilitatea sa spuna STOP deja devine enervanta o asemenea forma de publicitate.

Citește mai mult

Pana unde poate ajunge nesimtirea RDS DIGI ?

Sunt client RDS full-option de ani buni si de-a lungul timpului am constatat ca adopta o pozitie abuziva si total lipsita de transparenta fata de client, contractul incheiat cu ei fiind doar pe post de hartie igienica.

Las deoparte micile frustrarile legate de de faptul ca au fost perioade cand au fost picate partial sau in totalitate serviciile pe care se obligau sa mi le furnizeze prin contract. Am incercat sa inteleg ca se intampla si la case mai mari, in plus in majoritatea cazurilor problemele sesizate au fost rezolvate intr-un timp rezonabil.

Citește mai mult

Promotii stupide din Romania

Ai nostri romani se dovedesc foarte inventivi cand e vorba sa vanda pielea ursului din padure. Despre ce-i vorba, despre acele reclame care promoveaza niste lucruri care nu aduc nimic nou ci e doar praf in ochi sau care recompenseaza lipsa performantei.

Mie mi-au atras atentia doar doua astfel de stupizenii dar probabil lista nu se incheie aici:

1) Blue Air promoveaza ideea ca daca bagajele tale au mai putin de 20 de kg acestea calatoresc gratis: sa nu te umple rasul cand stii ca de cand lumea si pamantul toate companiile de transport aerian ofera in mod implicit gratuitate pentru bagajele cu greutate mai mica de 20 kg pentru clasa econimic, si mai mica de 30 de kilograme pentru clasa business. Cei de la Blue Air vor sa re-inventeze roata si probabil promovand acest lucru ca pe o promotie se vor inghesui multi amatori la zborurile Blue Air doar pentru simplu motiv ca nu trebuie sa platesti nimic in plus pentru bagaje.

Citește mai mult

Google si duplicitatea in promovarea contextuala

De cand a aparut publicitatea contextuala Google in Romania a inflorit, pe de o parte raiul spamerilor care au lansat site-uri de tip MFA (made for adsense) in speranta ca se vor imbogati peste noapte, fara a se gandi catusi de putin ca un cititor care nu va gasi nimic relevant pe acele site-uri nu se va mai intoarce. Iar pe de alta parte s-a incetatenit ideea in randurile celor ce doresc sa-si faca reclama ca poti investind putin poti obtine rezultate spectaculoase.

Citește mai mult

Reducerile ca forma mascata de marketing

Toata lumea iubeste reducerele si chiar daca lucrurile nu stau deloc asa cuvantul magic reducere ne da iluzia ca cineva ne face o favoare si cumparam mai ieftin un produs sau un serviciu luate la reducere.

Vorbeam in articolul Psihologia preturilor si reducerile aranjate cum stau lucrurile cu reducerile in comertul romanesc asa ca nu o sa revin asupra acestui subiect deja pus in discutie.

Vreau sa remarc doar ca sunt companii care de ani de zile isi fac reclama la produse sau servicii mereu permanent avand aceleasi reduceri. Personal mi s-ar parea mai firesc sa se spuna ca acel produs sau serviciu s-a ieftinit datorita unor factori macro-economici si micro-economici decat sa oferi o reducere fictiva.

Citește mai mult